LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, December 22, 2009

SUK Perak mohon tukar ke KL ?

Ha... apa pasal.
Ha... tentu ada pasal.
Ha....atau cari pasal.
Ha.... atau elak kena pasal.

Kemungkinan 1:

Mahkamah yang menangguhkan keputusan DSNJ itu, mungkin ada berita baik bagi PR dan buruk bagi Bee End dan sekutu kuatnya iaitu SUK Perak. Mungkin kemenangan telah berpihak kepada DSNJ maka tentulah beliau takut kerana PR akan kembali menguasai Perak. Kalau Pr kembali menguaai Perak, maka dia punya kedudukan manyak mahaya lo.

Kate dek orang Perak: Tu le gate beno nunjuk sokongan macam nak rak, sekarang!

Kemungkinan 2:

Seperti keputusan mahkamah di atas. Maka untuk menjaga maruah Bee End yang tentunya amat tercalar dengan keputusan mahkamah nanti, maka DUN Perak akan dibubarkan. Jika DUN Perak dibubarkan maka Pilhanraya akan diadakan. SUK telah nampak bahawa PR akan sekali lagi menguasai Perak bahkan dengan penguasaan yang lebih hebat lagi. Bahkan majoriti juga akan meningkat.


Kemungkinan 2.5:

Ade pencacai AMNO bagi jawab dia naik pangkat, tu yang aku terpakse buka kemungkinan 2.5, pasal kemungkinan 3 dah aku bagi kat pengunjung.
Aku boss nak bagi terhormat sikit koje baik anak nbuah aku selama ini di samping nak menyelamatkan maruah anak buah aku. Apa aku akan buat?. Jadu aku rasa cara terbaik ialah pindahkan beliau dengan cara menaikkan pangkat ka. maruah selamat dan pangkat pun dapatkan.


Kemungkinan 3:


Wa jemput pasa pengunjung blog wa beri beberapa kemungkinan yang mungkin. Sebab wa pun bukan bijak benar menelah kemungkinan ini. Wa rasa para pengunjung dan rakan blogger mesti punya kemungkinan yang lebih mengancam dari gua. Silakan

6 comments:

  1. dia naik pangkat le..kerja bagus cepat lah naik pangkat..jangan buat fitnah le..tak bagus..periksa dulu betol-betol baru buat andaian..

    ReplyDelete
  2. Tu yang menariknya NAIK PANGKAT. Apa yang yang bagus, bagus buat kat Bee End kan tu yang cepat lagi naik tu kan. Tu sangka buruk.
    Sangka baik macam ko le tu penyokong buat BEe End, tahniah leee.

    ReplyDelete
  3. Ap hal Tq for your pendapat yang ketiga.Tpi bagi le nama Joyah ke, Dolah ke.

    ReplyDelete
  4. A ah ler die naik dinaikkan pangkat kot...cer hati-hati labun tu Aa...jgn ngate kat oghang boleh tak Aa? Moh kite ngate lembu, kambing, itik, jelebo ker, nak? hehehe

    Kemungkinan cam Aa (yong ker pakchik ker ape ker nak teman bahasekan?) kate tu ade betui jugak...teman bebulu beno SUK cam "kadok naik junjung", atau, bahase lebih rok, "mamat naik tocong", mane idaknye...lepas PRU die (SUK) tu ler lebih-lebih nampak...kalo die bebas/ tak memihak BN ker PR ker, kan ker elok aje cerita politik Pherok. Ni arah jgn besidang ler, arah tutup pintu pagar SUK ler...ape jadahnya entah die buat tu semua? Tak ker menampakkan dia 'BIASED' ke BN? Hagak-hagak ler die dpt berape juta pon, ghete (harta) belambok mane pon, jgn ler cam malaun.

    Sekian berite lintas langsung dr depan bgnn SUK, Jln Panglima Bkt. Gantang, saya hanz melaporkan.. (ho ho ho).

    ReplyDelete
  5. Santa pun pande ngomen ye. Ape yang mike rase kat SUK tu sama seperti yang aku rasa, tu pasal aku balun mamat ni.
    Berani deme buat berani le tanggung kan.

    ReplyDelete
  6. bro..gua sokong lu. zamry hitam nga kira duit nak balik india

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive