LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, December 07, 2009

Baik bogel.

Surah Al Ahzab : Ayat 59

Hai Nabi, katalah kepada isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan mukmin. Labuhkanlah jilbabmu agar engkau dikenal dan tidak diganggu.

Cuba kita tanya kepada orang AMNO dan yang sewaktu dengannya. Apa ke maksudnya ayat Al Quran itu? Baik kita tengok katalah kepada isterimu, itu isteri Nabi bukan keme (kita kata orang Perak). Dan anak-anak perempuanmu, itu anak perempuan Nabi bukan keme. Kalau itu semua bukan keme, habis yang berikutnya serta perempuan-perempuan mukmin . Agaknya siapa pulak le perempuan mukmin tu.?

Bukankah isteri kita orang Islam tu perempuan mukmin, bukankah anak-anak perempuan kita ialah perempuan mukmin. Bukankah emak kita permepuan mukmin, kakak kita juga adalahn perempuan mukmin dan juga adik kita adalah amat jelas adalah perempuan mukmin. Jadi yang amat aku hairan kalau sudah kita semua itu adalah perempuan mukmin, mengapa tak melabuhkan jilbabnya. Mengapa pulak kita melebuhkan jilbab kita.

Melabuhkan jilbab tu macammana? Bukankah melabuhkan jilbab tu maksudnya menutup aurat. Atau adakah isteri pemimpin tidak perlu melabuhkan jilbabnya macam Mah C4, Tak Faedah Aziz dan yang sewaktu dengannya (Di baca ramai ahli wanita dan puteri AMNO).Labuh tu pula had mana.? Jangan bagi nampak bentuk payu dara tu, jangan nampak bentuk ponggong tu, jangan bagi nampak bentuk peha, jangan bagi nampak kaki (itu mazhab Shafie yang kata, kan kita mazhab Shafie), jangan bagi nampak rambut. Mudah cakap jangan bagi laelaki naik syok.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive