LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, December 14, 2009

Jawapan kepada Ceramah2 BTN oleh bekas ahli AMNO.

Aku ingin bertanya satu soalan.
Semasa mereka berceramah mereka berceramah dibawah payong apa?

Di bawah payong PAS kah?
DAP kah?
PKR kah?
AMNO kah?
MIC kah?
MCA kah?
Berapa banyak punya kah da....

Dah bertanya aku jawab sendiri......kah kah kah......
Tentulah Anwar Ibrahim yang ko kata dan Khalid Ibrahim juga yang ko kata dan rakan rakan yang sewaktu dengannya itu berucap , semasa di bawah payong AMNO?

Bukak pekong sendiri ( klik) nampak kah kah kah... tiru blogger Ikut Suka Aku gaya aku.

Mereka berceramah tu , itu isu lama, lama dulu, tambahan pula ko tunjuk gambar Khalid Ibrahim masa muda dulu. Itu dulu. Kalau gambar Anwar Ibrahim ni pasal aku nampak dia ni awet muda jadi macam serupa je dulu dan sekarang ni . DSAI belanja mamam aku puji ni.

Kan dulu mereka dan kini adalah berbeza. Dalam kata lain dulu lain sekarang lain kata SM Salim ko kene ke.? Atau dalam kata lain mereka dah bertaubat dari AMNO. Itu pun tak faham ke kah kah kah... erkkkkkk sendawa panjang le pulak aku banyak gelak ni.

Bila mereka memasuki era baru dalam Pakatan Rakyat (PR) bermakna mereka mempunyai satu pandangan baru ,gagasan baru hatta wawasan bukan 2020 yang ko orang ikut dulu kini dan selamanya. Jap, dulu kini boleh juga pegang tapi selamanya kalo Islam boleh le kalo AMNO boleh ke. Sedangkan PAS pun aku berani pegang dulu, kini tapi selamanya aku tak berani pasal kalau PAS ubah arah aku yang akan balun mereka.

Jadi bila membawa hujag BTN tu hati hati ye , kan dah buka pekong ih nak gelak lagi le kah kah kah kah kah kah koh koh koh batuk le pulak ko punya pasal le.

4 comments:

  1. JAWAPAN TAK RELEVAN DAN TAK ADA MUTU LANGSUNG..PEMBUNGKUS NASI LEMAK AJE..

    JAWAPAN SEBENAR MEREKA TU ADALAH SESUMPAH..KEBANYAKANNYA BERHIJRAH MEMENUHI PARTI PEMBANGKANG.

    KALAU TAK SIAR KOMEN AKU KAU PUN BOLEH DIKATEGORIKAN SESUMPAH TAK DEMOKRATIK.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas komen sedara tu, moga dapat info aku tu. Elok le baca sekali lagi ko baca yang tersurat je tu.

    ReplyDelete
  3. Tadi jawapan mukadimah aje.

    Paling aku hairan bila orang cakap jawapan tak relevan dan tak ada mutu, tapi di bagi juga respon kat aku punya jawapan. Pelikkan?
    Kalau tak bermutu biaq pi la situ kan kan...

    lagipun di bagi nick anonymous macammana aku nak jawab kat dia. Kalau tak bagus juga aku debat dengan dia.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.

    Sesiapa yang berada ditampuk kekuasaan akan cepat terlupa dengan kisah-kisah lamanya.

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive