LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Friday, December 04, 2009

Panjang, Tegap, Besar....

Aku tengok tiang letrok kat kampong aku elok lagi. Tapi yang aku heran pasal apa dah kena ganti tiang letrok baru..TieNBi tak membazir ke?

Kemudin tiang ganti tu nampok besat, tegap dan panjang. Pase ape ye?. Lori besar nak masuk kampong aku ke? Kalu pake yang lama harus tak muat, kalau pakai yang tinggi harus boleh lalu lori yang tinggi kot. Ke nak buat lapangan kapalterbang kat kampong aku ke?

Tu sangka baik, tapi aku manusia biasa mana boleh lepas dengan sangka buruk. Fikiran aku dah diajar tengok sesuatu tu dengan kritikal, jangan tengok yang tersurat je, tengok yang tersirat sekali. Mudah je bahasa nya. Nak Bagi Kroni ke?

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive