LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, December 06, 2009

Kita balun Mamat Afrika ........okey.

Ingatkan bila polis dah ambil tindakan kat Mat Afrika, settle dah masalah tu. Tapi aku terdengar pulak masih ada lagi maslah “Black Money” ni. Siap dah berjuta duitnya aku aku dengar berita ni. Ye ke tidak tidak le aku maklum. Tak berani aku siasat, nanti belankong nya aku nanti. Orang dapat duit aku dapat telor kat dahi. Tu kira okey juga kot keratnya telor aku, apa he bini aku.

Mat Mat Afrika kat Malaysia ni macam menimbulkan masalah aje aku dengarnya. Apahal ni!. Ada pulak satu kenyataan dalam suratkhabar dari pihak berwajib mengatakan masalah Mat Afrika ni masih kecil % nya. Haiya takakan nak tunggu 100% kot. Apa ni punya fikiran. Nak kata bodoh memang tengin pun punya fikiran macam ni. Benda benda buruk ni bergerak macam system pyramid MLM. Mula mula memang le kecil tapi makin lama makin membesar le. Kata bodoh marah tapi cakap tu macam bangan je.

Kawan aku dengar kes kat lif. Kawannya bawak isteri ronda KL dan semasa naik lif Mat Afrika pun ada. Boleh dia orang meraba isteri kawannya tu. Kawan tu marah le, tapi siap kena peluku dek Mat Afrika aje le. Nasib baik setakat meraba, tapi itu pasal sang suami marah. Kalau sang suami diam je takut macammana?

Orang tempat aku ada kawin dengan Mamat Afrika ni siap kena tingal dah . dah ada anak sorang dah. Ada pulak kawan aku berani tanggung risiko kawin bekas isteri Mat Afrika. Kira handal juga le kawan aku ni, kalau tak tak berani ambil bekas Mat Afrika ni.

JADI APA KITA NAK BUAT DENGAN MAT AFRIKA NI. KALAU IKUT YANG BERWAJIB % KECIL JE. KALAU ANAK BINI DIA KENA MACAMMANA?

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive