LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, November 07, 2009

Teori RAHMAN...oiii dah basi dah!











Salah kah aku jika aku mengatakan esok hujan tetiba esok tak hujan. Kalau salah sepatutnya Jabatan Kaji Cuaca yang buat ramalan kat TV dan radio itu dipersalahkan sebagaimana hangpa mnenyalahkan aku. Jadi walau pun apa yang aku tulis kat tajuk tu macam dah basi tapi aku nak kemukakan dari sudut oandangan aku. Aku tak merasakan teori ini dah basi. Kalau dah basi dia tak dinamakan teori, cuma ramalan. kalau teori ia bermaksud satu hipotesis itu telah di sahkan.

Maka oleh keran Teori Rahman belum disahkan maka aku menukarkan tajuk aku itu kepada HIPOTESIS RAHMAN. Eh macammana begitu bukankah telah berlaku huruf RAHMAN berlaku tepat seperti nama itu. Ni taip balik bagi yang ketinggalan tentang maksud RAHMAN tu, R untuk Rahman, A untuk Abdul Rajak, H untuk Hussein On, M untuk Mahather, A untuk Abdollah dan N untuk Najiib. Bukankah semua dah terbukti maka teori le kan.

Maaf , bagi aku yang tersurat itu memang le teori macam dah disahkan tetapi yang paling penting sekali dalam HIPOTESIS RAHMAN ialah inti pati kepade HIPOTESIS itu masih belum boleh disahkan maka aku masih panggil dia HIPOTESIS RAHMAN. Begini, pada aku selepas HIPOTESIS RAHMAN maka berkuburlah pemerintahan AMNO terhadap kekuasaannya terhadap Mesia. Setakat ini AMNO masih memegang tampok pemerintahan akan tetapi selapas Najiib dikalahkan atau telah berhenti sebagai Pi M maka di situlah baru layak kita tukar HIPOTESIS RAHMAN kepada TEORI RAHMAN. Amacam!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------