LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, November 10, 2009

eSPiRreM jangan pilih bulu....


Ko cakap, ko nak bulu yang mana. Atas sekali rambut, bawah sikit kening, sikit lagi bawah alis. lagi bawah misai, bawah lagi kan janggut tu. Tu yang ada nama yang tak bernama, kalau bawah lagi bulu dada, bulu tangan, bulu anu dan yang last sekali bulu kaki. Jadi siasat le segala bulu yang mungkin dari yang paling atas hinga lah yang paling bawah, jangan pilih bulu. jangan pilih bulu yang tak bernama je, pilih lah bulu yang berjenama tu.


eSPiRreM paling baik ko pilih bulu yang paling atas, ko ada berani ka? Aku tahu mahu meremang bulu ko semua kalo pilih bulu yang paling atas. Tentu naik segala bulu bulu ko bila nak mula memilih segala bulu yang ada jenama kat atas tu. Tapi bila lagi ko rentap segala bulu tu ni masa nya. Takkan tunggu bulu bulu tu semua tumbuh subur hingga dah jadi gorilla. Mase tu kan kata nak tengok nak dekat pun aku rasa jatuh segala ko punya bulu. Masa tu dah tak guna dah. Ni le masa yang sesuai sebab deme dah menyarankan supaya tak memilih bulu.


Oleh kerana mereka telah menyarankan ko supaya tengok segala bulu tu. jadi aku denagn ini mengesyorkan agar ko bermula dari bulu yang paling atas. Kalo ke rentap segala bulu yang atas tu maka botak lah segal yang berbulu itu dan tentu malu mereka hendak menunjukkan bulu mereka lagi. Ini kerana bulu di kepala lah yang paling mudah sekali kita semua melihatnya. Kalu ko rentap bulu kaki siapa yang nampak, sebab dia boleh menyorok di bawah seluar, kalau bulu anu lagi le deme kuat menggatalnya, bukankah kalau bulu anu di cabut menjadi semakin gatal ia, jadi bertambah pulak maksiat mereka wahai eSPiRreM.


Koman-komam ko rentap misai deme supaya tidak lagi mereka bangga dengan kemachoan mereka dan tentulah mereka jadi tidak berani lagi dan tertunduk-tunduk semacam pondan pulak nanti kerana kehilangan bulu misainya. Kalau ko punya penuh keberanian, cuba fikir kalau ko cabut bulu mata (alis) apabila alis tumbuh kembali tentu akan mencucuk mata mereka dan tidaklah mahu mereka berbuat sesuatu yang buruk lagi kerana takut alisnya akan direntap lagi. Bukankah begitu eSPiRreM ! Jadi ko tunggu apa lagi?


2 comments:

  1. SLM BRO..SEKALI BACA, BYK BTUL BULU2 YG TERCABUT. TU PUN KLU ES PI R EM TAK TAKUT NAK REDAH BHG BULU MANA LAH!. APE PUN ES PI R EM JGN TAKUT NAK REDAH WAIMA KENE CABUT BULU JEMBUT SKALI PUN HUHUHU

    ReplyDelete
  2. Yang penting jangan pilih bulu

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------