LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Friday, November 13, 2009

Demi kebenaran..... payong

Payong Mobil ko kate payong Be End. Tu tipu namenye. Ade seorang blogger posting begitu kat laman blognye. Jadi demi kebenaran awk cakap juge walaupun bagi kredit kat Be End. Bagi aaku kebenaran tu amat penting. Ni dalam kes suami bunuh isteri kerana tak mahu hidup bersama ni.

Pada aku kita tak mahu kerajaaan Be End menipu kita dengan segala apa yang mereka ada. Jadi kalau kita pun tak mahu mereka menipu mengapa pulak kita mesti macam depa, menipu sepanjang ayo. So kot ade blogger yang menipu bukan saje bab payong, tapi segala bab hentikan perbuatan anda. Kan ada dalam pepatah melayu siakan senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama lama mencuri. Jadi kalau PR menjadi kerajaan pada PRU!# nanti, insyallah kalkau blogger ini le jadi jurucakap keraajaan masa tu. Rasanya akan ada rakyat yang tertipu sebagaimana Be End menipu rakyat semau maunya sekarang ni.

Kita benci bau tahi yang kita pun buat tahi apasal. Macam aku arwah bapa tinggalkan syarikat kontraktor, tapi sebab yang menguruskan tu suka buat suap menyuap ni, jadi aku keluar dari syer syarikat tu, rugi tak pa asal jangan di soal di akhirat nanti. Yang mengurus dia punya boleh cakap, ala sekarang ni kalau tak suap mana boleh jalan. Mentaliti AMNO tu kan.

Tambahan link:http://www.ek-ele.co.cc/2009/11/alahaiwanita-ditikam-mati-um-elat-lagi.html Ini untuk memeikirkan tentang payong ni.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------