LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Friday, January 15, 2010

Ini adalah tuduhan....PK House dan Midah


Gambar ini adalah salah satu tuduhan yang sangat-sangat berniat tidak baik dan juga tuduhan yang berimplikasi besar kepada si penuduh.

Tuduhan yang sangat-sangat berniat tidak baik kerana memang kita amat pasti mereka ingin sangat Kelantan di bawah pimpinan TGNA dijatuhkan agar wang royalti itu menjadi milik mereka sepenuhnya. Bahkan pancacai dan pemimpin AMNO Kelantan pun rela agar royalti minyak tak diberi kepada Kelantan, bukankah istilah yang sesuai untuk mereka ialah pengkhianat yang dilaknat.

Tuduhan yang berimplikasi besar kepada si penuduh yang memaparkan gambar ini. Gambar ini melabelkan TGNA sebagai Kristian. Memang amat jelas tuduhan itu tidak benar maka implikasinya sipenuduh pula yang akan mendapat label itu. Tak percaya tanyalah ulamak AMNO (harap-harap ulamak AMNI ni telus bab ni). Dalam Al Quran pun ada termaktub dan sipenuduh akan mendapat label itu.
Ada lagi sekor yang menuduh begitu kepada semua ahli PAS:

http://hamidahosman.blogspot.com/2010/01/umat-islam-perlu-bersatu.html

3 comments:

  1. ahhh! parpukari memang bodoh dan bongok... buat sesuatu perkara tak pikir parpukari tu... bodoh tak dibendung lagi... Celakalah parpukari tu...

    maaf terover marah parpukari tu!

    ReplyDelete
  2. Biasa le PK House macam tu kan.

    ReplyDelete
  3. Salib tu entiti Kristian, buat apa Parpukari laknatullah tu main-main hal agama ni? TGNA pulak ikon islamik kebanyakan orang yg neutral politik pun, bukan PAS saja... PK house ni memang tahap tak ingat bila menghina orang. Apa dia pikir entah...1 hari dia pasti kena juga..InsyaAllah. yo ler lantok ke dier, spesis cam dier leh gi mampuih.

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive