LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, January 05, 2010

Bayangkan masih ada lagi AMNO macam ni.


Anonymous said...
Jangan hanya pandai bercakap tentang buruk orang lain. Diri sendiri
baik sangat ke. Kau hidup pun kerana jasa UMNO tak ada UMNO tak
sekolah engkau. Kenang budi la sikit yaa.

WaksirKB

January 4, 2010, 9.45 AM

Komen di atas ini aku ambil dari komen dalam blog aku. WaksirKB memberi respon tentang posting aku mengenai Sudut pandangan lain mengenai isu Allah.

Cuba bayangkan masih ada spesis gerombiolan yang menggunakan isu begitu sekarang sedangkan saya anggap majoriti pengguna internet adalah terbuka fikirannya. Tu yang agak tahu mengunakan laman blog. macammana pulak dikalangan yang hanya tahu media elektronik kera jaan dan media kertas kera jaan, nak taip nama media tu pun getik.

Agaknya tugas para penyokong PR sekarang ialah menjelaskan rakyat apa itu wang rakyat. Sebab yang aku faham depa ingat duit tu duit kepala bapak mereka (maaf tergeram sikit) . Depa ingat duit tu duit AMNO punya kah. Agaknya apa yang kita pakai ,guna, makan pun dia orang tak tahu itu ialah wang titik peluh rakyat yang diamanahkan kepada kerajaan memerintah agar menggunakannya dengan baik dan betul.

Itu belum saya cedok dari laman lain tentangfahaman seolah-olah semua kat malaysia ini AMNO yang punya. Sekutu AMNO tu dia punya balaci je agaknya. Itu orang AMNO punya fikrah tentang sekutunya, bukan aku diulang bukan aku. Kesian orang sekutu AMNO kerja hempas pulas memajukan Malaysia akan tetapi AMNO dapat merasa kenikmatan khasnya deretan para kroninya.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive