LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, January 13, 2010

Bilik siapa di PETRONASI itu?


Satu masa dahulu datang suatu call dari bilik tertinggi di Mesia PieM ke tu. Piem akan datang nak ke PETRONASI. Kelam kabut para pegawai PETRONASI kerana lawatan mengejut PieM ke PETRONASI. dalam masa yang terhad segala persiapan yang mungkin disewdiakan kerana bakal menyambut ketibaan terju utama negara le katakan. Segala puak dan juara-juara serta tukang karut PETRONASI pun bersedialah dengan segala peralatan yang amat mustaid kerana untuk menggembirakan PieM kita (cop mereka).

Mereka bersedialah mereka untuk menymbut di ruang masuk utama ke PETRONASI. Tiba-tiba mereka terkejut berok, memang disahkan sekali lagi bahawa mereka bukan sahaja terkejut berok bahkan ada yang terkejut monyet dan kera juga. Kerana mereka juga bersekongkol dengan gerombiolan itu. Taklah menghairankan kalau mereka terkejut seperti itu. Tapi yang amat menghairankan yang datang itu bukanlah PieM , akan tetapi yang datang itu ialah SUAMI PieM. Maka berlaku sambutan yang amat luarbiasa dan maha terpesona kerana kedahsyatan suasana sambutan itu.

Sesampai SUAMI PieM ke bilik sambutan utama di PETRONASI. maka berlangsunglah basa basi samapi segala air liur basi akan segala juak-juak itu. Seketika masa yang sesuai maka berkatalah SUAMI PieM sediakan saya sebuah bilik khas di PETRONASI. maka air liur basi yang melelah tadi bersemburanlah akan adanya segalanya sehingga murka SUAMI PieM.

Akan tetapi apabila melihat akan SUAMI PieM yang akan naik murka itu dengan segala segeralah teraju utama PETRONASI menunjukkan sebuah bilik yang amat berpersetij untuk tempat SUAMI PieM itu. Maka sang-sang pegawai PETRONASI pun duduklah bersama-sama dengan SUAMI PieM di PETRONASI agar memacu PETRONASI seadanya semahunya.

Sumber tak begitu pasti, kalau pasti nanti takut bukan Si$ mari tapi mungkin D4 pulak kot.


No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive