LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, January 25, 2010

Baru aku tahu.....

Ramai blogger politik bila sentoh bab agama je tak minat nak lawat blog. Walaupun aku guna sikit bahasa humban. Ye le dah blogger politik memang le minat politik dan tak main isu bukan politik.

Misalnya bila aku buat posting Humban sifat 20 lawatan ke blog aku terus jatuh ke hanya 24 setakat pukoi 10.37 pm. Berlain pulak jika aku buat posting Bubar DUN Perak je menyebabkan lawatan ke blog aku meningkat. Tetapi sebagai blogger baru aku faham le tak le ramai kalau lawatan ke blog dalam lingkungan 200. Biasanya blog aku ni ada le lebihkurang 50 orang sehari.

Tapi hari blog Aduka Taruna(AT) lawatan hari ini sahaja mencecah 106787 pada pukul 10.41 pm bahkan lebih 200 sedang on line. wa dahsyat sunggun penangan AT ni.

Kalo gune unsur-unsur seks memang le lagi cepat rating meningkat. tapi yang aku rase mushkil bila ABDULWAHABARBAIN hanya memanipulasikan gambar-gambar yang dikutip dari pengembaraan blog nye dan di update ke blog die pun setakat pukol 10.45 pm dah seramai 436 orang dan 5 orang tengah online.

Lagi haru aku memikirkan kale blog ikut suka aku ISA, blog die dah haru biru aku rasa kena godam ni. Tapi dalam keadaan blognya yang haru biru tu sahaja ada online 22 orang pada pukul 10.49 pm tadi.



Kalau blog unsur seks yang ketara tak lain tak bukan tentu paapaada tapi banyak juga knowledge dia taruk kat blog dia. Juga lawtan ke blog dia sekitar 158 orang dan 5 orang tengah online.



Jadi apa sebenarnya yang para blogger cari ya?

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive