LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, January 07, 2010

Horeee berjaya....

Islam gaya AMNO
Bukan aku yang berjaya, aku memikir dari sudut KALAU aku seorang pemimpin AMNO. Aku sebagai pemimpin AMNO masa ini aku berjaya mengelabui mata rakyat khasnya penyokong aku yang membuta tuli. Cuba bayangkan isu tu macam beri kat aku nak menyelamatkan AMNO je buat masa ni, tetapi hingga PRU 13 aku cuak juga.


Kejayaan yang paling penting ada 3 isu terkini yang berjaya kami tutup kerana isu terbaru ini.


Pertamanya isu gula naik, PiEM menegur peniaga yang menaikkan harga barang berdasarkan gula. Aku tertanya-tanya dalam hati siuman ke PieM ni. Ada tak dia buka buku ekonomi dan memahami konsep penawaran dan permintaan yang menggerakkan harga barangan. Nak aku sekeh kepala tu licin.


Kedua enjin jet apa ke jadah namanya ( tu la aku sebagai rakyat biasa dah lupa namanya). Tpi blogger kalau lupa boleh le cari kat ruangan search tu kan. Apa ke jadah enjin beso gedabak boleh hilang dek pegawai peringkat rendah. Macammana enjin tu melepasi sempadan Mesia sampai ke Argentina melalui berapa benua tu ya. Logik ke , ish tak logik tak logik. Isy mana logik


Ketiga isu apa-apa menutup kelemahan AMNO yang terhegeh-hegeh nak UG dengan PAS. Seolah-olah apabila berpadu dengan AMNO maka Melayu akan menjadi satu bangsa perkasa dengan bimbingan AMNO. Rasa nak muntah le pulak uwekkk uwekkk uwekkk. Okey dah tak rasa dah. sambung balik. kalau tengok ayat-ayat dari wakil AMNO di PAS macam beria benar mereka tu nakkan AMNO tu. kalau sudi pada AMNO tu pergi le, peluk cium AMNO tu. Ape ke her terhegah-hegah kat PAS lagi tu. Yang AJK Pusat PAS takut sesangat nak buang mereka mengapa. Susah benar ke siasatanya Ustaz Tuan Ibtahim.


Apa isu yang berjaya menenggelamkan isu yang lelain tu. Betullah dakwaan para bloggerssakalian, iaitu AMNO akan gunakan isu Islam. Kerana dengan isu nama ALLAJ itulah mereka akan berpaut seolah-olah mereka menjuarai perjuangan Islam Uwekkk uwekkk apa nak muntah ni. Isu Allah tu ialah isu bonus bagi kami para pemimpin AMNO. Horeee

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive