LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, January 11, 2010

Apahal Ikut Suka Aku - ISA

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/01/kerajaan-kencing-lagi.html

Aku suka merayau kat blog ni, kerana idea yang pada aku menarik, tapi blog lama dia dah gila babi katanya. Biula aku rayau kat blog baru dia pun tengah ni belum berapa nak elok. Apahal? Ada sesiapa yang ada maklumat terkini.

Dia punya blog kena godam ke?

1 comment:

  1. Salam Bro,

    Terima kasih kerana ambil berat. Blog gua dah ok.. cuma masalahnya sebulan yang lepas ada masalah domain. Di mana renewal akaun domain co.cc telah di buat pada bulan Ogos 09.

    Pertengahan bulan November 09, url blog (ikutsukaakuisa.co.cc) buat hal dan terpaksa tukarkan ke (ikutsukaakuisa.blogspot.com)

    Setelah report ke Admin Domain co.cc dan hampir sebulan juga menggunakan blogspot, akhirnya gua berjaya merampas kembali url domain gua, Admin co.cc hanya bagitau yang url gua crashed and conflicted, gua bukan faham sangat terms programing ni... dalam dua minggu ini dah kembali normal.

    Tetapi hanya bertahan hingga Jumaat lepas saja (08 Jan 10), mula dari petang Jumaat hingga petang Sabtu, gua cuba adjust/repair sana sini, habis semua format dan widget upside-down, html code berterabur, nak tak nak... gua ambik keputusan C4 dan buat cubaan tukar template baru.

    Dan hasilnya seperti yang ada sekarang ini. Cuma gua tak nak tuduh ada orang godam atau tidak, sebab gua takda bukti.

    Tapi apa yang gua perasan, blog gua jadi gila seminggu-dua selepas adanya satu hamba Allah tu.. sudah komplain akan kebiadapan blog gua dalam blog PM-Najib 1Malaysia. Gua ada buat posting untuk kes itu.

    Tapi pedulikanlah, gua anggap mungkin kesilapan gua jer...

    Anyway... gua ucapkan banyak2 terima kasih pada lu sebab ambil berat dan beri perhatian pada blog picisan gua tu..

    Terima kasih bro..., semoga lu dan keluarga di beri kesejahteraan dan rahmatNYA.... Amin...

    Ikhlas.
    Isa - http://www.ikutsukaakuisa.co.cc

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive