LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, December 27, 2009

Orang lain bolehlah merekan tipu!

Tersangatlah mudah nak tau perhimpunan itu PAS punya kah atau Be End punyakah?
Orang lain boleh lah mereka tipu dengan mengatakan itu ini. Tapi rasanya para blogger susah nak kena tipu, kecuali blogger cari makan, tapi mereka pun tau ada penipuan. Kalau blogger cari makan mesti lagi tau penipuan sebab nak putak belit isu tu kan. Bagi mereka perut adalah segalanya bukan Be End pun. Andai kata masa PR memerintah selepas PRU13 nanti, mungkin mereka akan menukar blog mereka kepada PR Boleh ke, Aku Sayang PR ke kan?

Cuba lihat masa lampau kalau ada FRU ada water cannon ada pemprovokasi tentulah perhimpunan itu adalah perhimpunan PR. Yang mana kesudahannya akan berlaku penangkapan dan tercedera dan air asid dipancut dan ISA pun dilaksanakan dengan penuh tawadduk dan khusyuk oleh para penjilat-penjilat.

Akan tetapi kalau AMNO atau Be End yang berdemo maka para polis akan mnegawal dengan penuh khusyuk dan tawadduknya agar pendemoan itu akan berlaku dengan mustaidnya. Mari kita lihat bagaimana perhimpunan di Selangor tadi.

Adakah tangkapan?

Adakah semburan water cannon?

Adakah jerit pekik, haru biru?

Kalau tak ada semua itu maknanya bukanlah perhimpunan itu dari PR tapi mungkin parti baru kot . Iaiitu Parti Baju Merah.

Tadi baju merah jawab kat TV 8.26 pm: kami buat sendiri tak ade tak ade dapat support dari mana mana!

Semalam aku nak upload gambar lain terupload gambar lain kay PC aku. Aku ikut naluri, klau aku rasa okey aku biar saje le. Maf sebab gambr tak berkaitan dengan artikel.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive