LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, December 20, 2009

http://pendikargunung.blogspot.com/2009/12/di-parlimen-cakap-berdegar-degar-di.html


Aku taip sundal dalam carian AOL yang keluar gamabar makanan sundal.
Sekali lagi aku guna tajuk yang aku link ke blog jiran blogger.

Pendapat tu dah lama aku dengar, rasa macam betul je. Mengikut kajian psikologi lebihkurang gitu le. Bila manusia di tekan di sesuatu tempat. Di tempat itu dia tak mampu berbuat apa apa maka dia akan meluahkan apa yang terbuku dihati pada tempat lain. Tambahan pula tempat itu adalah amat menarik hati wooi.

Apa ilmu pakai dek mereka ya. maksud aku ilmu sampai wanita boleh suka kat mereka. Kalau tengok rupa mereka pun ngaku aku tak hensem untuk layak menerima artis tu. Jadi rakyat mula le berkokok ala ada duti belambak suka benar le para artis tu, kata dek rakyat. Mana ada jawab dek artis. Maka orang pun menyenaraikan contoh-contoh para artis yang sudah dan akan beroperasi merebut segala jantan yang beruang (cop berwang). Tambahan pula yang masuk bidang seni tanpa peduli halal haram gaya lakonan, pakai balun je, kerana duit tawaran lakonan tu. Para pengarah dan penerbit kalau ada yang maho over tentu mereka ambil peluang itu kan.

Tapi lagi ilmu yang aku nampak le, maaf le biasanya terkena kat betina walau pun sebelum ini mereka ini perempuan. kalau ada lelaki yang pandai mengayat (bukan menggayat) cair hati perempuan tu dan bertukar lah mereka menjadi betina. Bila sudah cair , lama lama mula sedar diri, bila sedar diri mula menyalahkan yang jantan. jantan aje le mencari peluang gitu kan. Sebagai nlelaki yang normal sihat tentu dalam hati tu ada perasaan tu (inginn beristeri lebih dari satu dan sampai cukup kuota). Yang lebih daripada itu, aku berpendapat jantan tu dah mula ada pemakai yang lain , yang menyebabkan mereka berhantu terhadap betina. Kalau setakat lelaki normal 1 hingga 4 tu okey.

Aku tanya hanpa lelaki semua, aku tak tanya jantan (itu memang dasar dia). Aku ulangi aku tanya lelaki semua , hang pan nak ke nikah lagi?

Aku jawap dulu: Nak nak nak nak (jangan jadi Nang Nak dah le)

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------

Blog Archive