LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, February 20, 2010

SIS meh tengok sini?


Berikutan dari komen mengomen antara aku dengan Hanz Azdi tentang posting sebelum ini:


Aku ulang ayat aku kat Hanz Azdi tadi:

Kalaulah matlamat menghalalkan cara, ingat aku ulangi kalaulah matlamat menghalalkan cara> baca perkataan kalu tu betul betul. SIS ni kan boleh harap kang aku tulis lain dia baca lain klunya KALAU. maknanya apa, bukan betul sekadar KALAU.


Macamana KALAU matlamat menghalalkan cara itu boleh, aku suruh Mat-Mat Bangla rogol semua anak-anak SIS yang dah bersuami mahupun janda. Kalau yang belum bersuami kita suruh Mat Gelap rogol yang anak dara. Rasa-rasanya apakah tindakan yang akan diambil oleh SIS kepada para perogol tu.


Kalau ikut statement mereka terkini. merotan adalah kejam maka para perogol anaknya jangan di rotan kerana merotan itu kejam. Biarlah para perogol itu sekadar diberi kaunseling agar mereka bertaubat tidak lagi mereka bertau buat. Maka berilah mereka denda dan penjarakan sahaja lah mereka itu kerana itu lebih berperikemanusiaan (kata mereka, aku tidak)


Sedanglan kerana anak mereka dirogol maka lahirlah cucu mereka macam Bangla maka mereka berbanggalah membela akan sekalian cucu rogol mereka itu dengan penuh kasih dan sayang ini tak ada kalaau kalau. Manaakal yang masih anak dara kerana dirogol oleh Mat Gelap (Negro) maka jenuh lah mereka memeluk cium akan anak mereka yang seiras dengan bapa mereka den gan penuh cinta dan kasih. Gitukan kan kan?

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------