LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, February 21, 2010

Mati le Datuk Seri Nizar Jamaluddin.


Aku ambil maklumat ni dari blog ini :
Ini ialah keputusan PRK DUN Bukit Gantang P059 yang kemenangannya kepada DSNJ dengan majoriti 2789.


Bayangkan 3000 orang lebih sedang di masukkan ke dalam DUN Changkat Jering dari area Pantai Remis. Macamana di masukkan itu nak tahu lebih lanjut lebih baik tanya itu Ketua Undi Mesia ( eSPiRr apa ke nama nya ). Kalau ikut kiraan mudah maka katakan semua Melayu yang dipindahkan itu mengundi Be End, maka jumlah pengundi Be End akan menjadi 22071. Biarkan bebas memilih DSNJ maka kiraan mudah sekali menjadi 21922. Maka ini bermakna jika ada PRK terdekat mustahil kot. katakan kiraan mudahnya jika pada PRU13 nanti kiraan mudah itu akan mneybabkan DSNJ kalah dan kemenangan bagi calon Be End.
Kiraan mudah ialah eSPiRr adalah salah satu komponen celake Be End yang bertindak kerane telunjuk Be End telah mule melakukan kerja persempadan semula dengan memasukkan dan mengeluarkan para pengundi mengikut kepentingan Tuan Be End mereka. Perlu diingatkan kepada mereka percaturan persempadan semula yang mereka aturkan dahulu lah memakan diri mereka dan menyebabkan PRU12 banyak berlaku kejutan kerana swing oleh para pengundi bukan Melayu. Kecuali pengundi Melayu yang totok tak mahu berubah, keran bius dan gula-gula oleh Be End.
Adakah mereka berasa pengundi Melayu tidak melihat apa yang berlaku dan para pengundi Melayu sangat bodoh untuk menilai semula apa yang berlaku pada negara. Apakah para pengundi Melayu membiarkan sahaja barang naik , minyak naik, jet hilang, kapal selam tak selam, pembunuhan makin tak keruan, maksiat makin berleluasa, YB AMNO makin kaya, rakyat makin menderita. Atau memang Melayu sangat bodoh dan sangat pengecut untuk menghajar Be End apa erti KUASA RAKYAT. Andai kata PR juga menunjukkan macam ciri-ciri katak-katak tu apakah rakyat tak boleh mengubahnya pada masa PRU14 nanti pula.
Jika para Melayu tetap juga tidak berubah pada PRU13 nanti maka berkuburlah riwayat DSNJ denga kiraan mudah eSPiRr (atau mentornye Be End). Akan tetapi itu hanyalah kiraan mudah, tetapi terlalu banyak faktor yang boleh kita manipulasikan untuk melihat satu kejutan yang lebih hebat berlaku pada PRU13 nanti. Biar pun usaha untuk memadamkan talian hayat PR sedang gamat dilakukan oleh AMNO khasnya. Akan tetapi patut disedari oleh AMNO juge bahawa bukanlah satu sahaja talian hayat PR. Bahkan profil melayu ialah amukannya nati dalam PRU13 Insyallah. Takbir, Reformasi, ............

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------