LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, February 01, 2010

Anak Sengat : Terkejut aku.

AMNO masih meneggelamkan keupayaaan 9/10 kemampuan rakyat untuk lebih hebat dari sekarang.

http://anaksengat.blogspot.com/2010/02/28-adun-letak-jawatan.html



Puss semangat, nasib baik jantong aku Allah bagi kuat lagi Insyallah. Kalau tak mahu meletup jantung aku buat dek anak sengat ni.



Idea Zamberi Kadiaq ni bukan nak bagi lagi elok lagi nak menjahanam Perak ada le. Orang bula keluar statement tu bagi le yang power dan meyakinkan rakyat dan menyenangkan hati rakyat. Ini tidak di balun statement merapu.



Bila aku baca je statement tu persepri aku dia ni lalok ke. Atau statement nak menjahanam Perak ni. kalau nak pi perbetulkan kekusutan masalah Perak dengan cara ini aku rasa lagi hancur Perak. Tu la kalau bagi orang AMNO berfikir menyelesaikan masalah aku rasa hancur satu dunia dibuat oleh mereka. Kalau rasuah pun dia boleh kata bukan, hanya politik wang sahaja. meneyelesaikan masalah rakyat, entah le lagi sengsara rakyat.



Bayangkan AMNO konon menolong Melayu tapi Wang Royalti pun tak nak bagi kat orang Melayu yang majoriti kat Kelantan di sokong pulak o;leh juara AMNO Kelantan Stopa Mamat. sedangkan kat Sabaha dan Sarawak Royalti namanya tapi kat Sarawak Wang Ehsan. AMNO ni perjuankan apa ya, kalau tak memperjuangkan .............., ................ dan ................fullstop AMNO

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------