LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, February 09, 2010

DSN yakni PAS bukan kalah 5 - 0.


Itu hakikat yang kena tanam kat semua ahli PAS. Pada ahli AMNO memag le mereka nampak bahawa DSN berjaya dikalahkan bahkan di beri satu angka kemenangan besar 5 - 0. Hakikatnya yang sebenar ialah DSN (PAS) tidak mendapat apa-apa kekalahan. Pada ahli PAS yang memahami di dalam perjuangan kita dikira fisabilillah kerana kita semua sedang berusaha menghapuskan cara pemerintahan AMNO yang sangat luarbiasa menjahanamkan segalanya asalkan mereka kelihatan berjaya pada mata mereka le.

Bagi AMNO mereka adalah penganut Teori Machiavelli iaitu Matlamat Menghalalkan Cara. Selagi boleh selagi mahu maka apa sahaja akan dilakukan bagi menjayakan misi seolah-olah mereka menang. Sedangkan dengan kemenangan sebegitu mereka juge menyedarinya bahawa moral mereka amat rendah, tetapi terpaksa ditelan juga kerana itulah talian hayat yang amat kuta bagi mereka selama ini. Sepatutnya menggunakan segala kekuatan AMNO dan Be End, tetapi dengan tanpa malunya mereka menggunakan segala prasarana kerajaan untuk membantu mereka dalam mengekaang segala kekuatan gelombang rakyat. Bayangkan dalam keadaan kewangan yang dipotong di sana-sini, bonus tiada untuk kakitangan awam boleh pulak PDRM dinaikkan gaji gila-gila punya. Bukan jeles PDRM tapi mengenangkan situasi yang amat canggung di sini berlaku di bawah kepimpinan AMNO. rakyat bukan bodoh menilai, kecuali rakyat AMNO yang telah digula-gulakan dan para pencacai dan penjilat AMNO.

Selagi ahli PAS niat berjuang ingin menghancurkan perjuangan fulus AMNO yang niat itu menyebabkan mereka melakukan apa sahaja untuk mengaut segala kemungkinan yang ada. Maka kita kelihatan kalah pada mata kasar, tapi kita sebenarnya bergerak menuju kemenangan. Hanya jalan menuju kemenangan perlu ada pembersihan pada ahli-ahlinya yang kotor niatnya. Jadi para pemimpin PAS jangan ragu untuk REFORM kerana itu adalah sekadar pembersihan dalam menuju kemenangan. Ingat wahai pemimpin PAS biar kita sikit asalkan semuanya bersih niat perjuangan demi kerana ISLAM. Bukan ramai tetapi cacat niat mereka. rasanya para pemimpin mengenali semua anasir itu. Apalah kami untuk mengenalinya. Apapa pun kita juga dituntut melakukan Istikhorah jika ada keputusan kita yang agak meragukan.

Kita menang (klik)kerana kita masih berjuang. Tetapi kita kalah bila kita lari dari perjuangan. maka kita tuntut semua ahli PAS khasnya PR istiqomah dalam perjuanga yang dipenuhi kemenangan sepanjang jalan.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------