LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, October 02, 2010

Tau kenapa aku cakap tahap rendah........?

Berok ni pun pandai , pandai hisap rokok le.
Aku menulis blog supaya para pencacai AMNO dapat mencerna apa yang aku tulis. Sememang seantero dunia tahu bahawa ahli AMNO ni kureng sikit tahap ilmunya hatta ketua cawangan atau ketua pemudanya. Kalau berilmu pun ilmu nya agak menyimpang dari ajaran agama.

Atas dasar itulah aku menulis blog dengan menggunakan tahap bacaan yang rendah agar mudah dicerna oleh para pencacai AMNO. Andaikata aku menulis dengan tahap yang sangat tinggi, aku rasa sepatah haram pun mereka tak faham nanti. Jadi biarlah blog aku dilevel sebagai blog tahap rendah kerana blog aku ni dituju kan kepada para pencacai AMNO yang sangat diketahui ber IQ rendah. Orang PR tak usah le datang nanti boring kan.

Habis macammana dengan diploma, ijazah yang mereka ada tu. Mudah je, yang agak tinggi pelajarnnya tu tak ramai. Ini keran kalau ramai tak boleh lah mereka mempergunakan akan kekurangan ilmu para pendokong AMNO tu. Mereka yang agak berpelajaran tinnggi tu pulak mahu menggunakan kebodohan para pendokong AMNO untuk kepentingan mereka. Mereka ada kepentingan sahaja yang berada di AMNO tu. Yang lain tu kureng.

Kalau aku masokkan segala bahasa bombastik pun cukup lah untuk aku membuat mereka ternganga dan meleleh air liurnya. Jadi untuk mengelakkan lalat memasuki mulut mereka. Aku terpaksa turunkan tahap ketinggian bahasa aku. Silap-silap mereka ingat nanti yang lalat memasuki mulut mereka ialah rezeki datang melayang dan terus mereka menikmatinya tanpa ragu dan was-was kecuali duit judi (kate dek deme) kat Penang.

2 comments:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Tak apa lah, ini baru 1st time kerajaan pimpinan LGE nak berjasa pada warga tua di Pulau Pinang.Moga moga pisang tak berbuah dua kali. Pada KM P. Pinang berhati hatilah memberi sumbangan kepada warga tua .Bak kata P.Ramlee kalau buat baik tu,biarlah berpada pada. Tapi jaga jaga "Baik, Baik ada makna Tu" .Pada orang bawahan/kakitangan KM P.Pinang lain kali cop setiap tanda "HALAL" atau lekatkan sticker "LOGO HALAL pada duit sumbangan agar tiada lagi wak sangka oleh warga tua yg tak habis belajar atau khatam Ugama Islam. Yg saya muskhil kenapa si AP Katak Zahrain terima duit sumbangan kematian omaknya sebanyak RM1000.00 dan Ap Katak Zahrain baru sedar yg duit sumbangan arwah omaknya tu haram. Kenapa semasa terima tak dapat hidu yg duit itu datang dari sumber haram??????Aiiik! AP Katak si Zahrain duit sumbangan kematian sebanyak RM1000.00 pun nak ambil juga ke? Apa cerita ni? Kutuk kerajaan Pakatan Rakyat tapi duit sebanyak RM 1000.00 pun sebat juga ke???? hj jamaludin

    ReplyDelete
  2. Aku marah juga kat blogger yang serang DS Nizar Jamaluddin pasal sentuh yang makam rendah. Aku pulak berpendapat kalau itulah IQ AMNO maka kita terpaksa bercakap macam tu.

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------