LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, October 09, 2010

Jawapan untuk Penyokong Say Fool.......

Lawan tetap lawan.
Aku tak mahu le ngaku ni hak aku.
Jadi aku bagi link sebab jawapannya tersangat le bagusnya.
Aku rasa dengan hujah ini semua para penyokong Say Fool dan kawan terbarunya yakni Uterus (istilah sains baru bagi Rahim +i) mesti menolak sama sekali tuduhan terhadap DSAI tu.
Kalau tuduhan itu masih ko lakukan maknanya memang le ko orang tak faham ape yang dibaca samada tersurat atau tersirat.

http://kulupsakah.blogspot.com/2010/10/ayu-karan-dan-fitnah.html

Tapi aku masih percaya bahawa para gerombiolan AMNO dan para penyokong Say Fool takkan faham semua yang ditulisnya itu. Sebab amat aku faham bahawa IQ mereka sangat rendah.

Last sekali aku nak ucap terima kasih buat Kulup Sakah kerana menemui jawapan yang amat baik dan relevan untuk persoalan ini. Keep it up.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------