LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, June 07, 2010

Yahudi baik.

Siapakah yang mampu menjadi seperti Salahuddin AL Ayubi yang mampu memimpin tentera Islam semasa peperangan Salib. Yang mana pemimpin itu sekarang yang akan mampu memerangi Yahudi di Israel @Palestin. Saya bukan pakar hadis tapi pernah terbaca yang suatu ketika nanti akan sampai masa dan ketikanya timbul pemimpin yang akan mampu mengalahkan orang Yahudi di Israel khasnya, tentulah dunia amnya.

Kalau menunggu masa itu saya takut kita seperti penganut agama lain yang menunggu Muhammad akan tetapi terlepas dan menyangka Nabi Muhammad SAW bukan penyelamat dunia dan bahkan meminggirkan Nabi Muhammad SAW. saya takut yang menunggu kita tidak begitu pasti akan tetapi palestin yang ada akan seperti ini:


Peta Palestin asal yang makin mengecil bila perjanjian menyerahkan tanah ke pada Yahudi (Israel). Dan lihat warna hijau yang makin mengecil milik Palestin.

Kenapa tidak dengan segala kudrat yang kita ada, kita berusaha meyakini satu ayat dalam Al Quran di bawah yang begitu jelas akan mampu menggoyahkan para Yahudi (Israel) (Klik untuk lihat celaka Yahudi ni). yang mana surah itu tentunya akan dapat menghentikan segala usaha para yahudi dan terpaksa menumpukan serangan yang Maha Hebat itu melalui tangan-tangan kita manusia biasa. Insyallah. mari kita sebarkan ayat Al Quran ini dan para Mujahid yang mendatang tanamkan didalam hati dengan dengan semangat surah itu juga mencintai syahid dan menjauhkan wahan.

”Perangilah mereka [YAHUDI], nescaya Allah akan menyeksa mereka dengan (perantaraan) tangan kamu, dan Allah akan menghinakan mereka serta menolong kamu menewaskan mereka, dan Dia akan memuaskan hati orang-orang yang beriman”. [Surah At-Taubah (9) : 14].

1 comment:

  1. Yahudi BAIK lelaki baik pompuan kita baik la hati-hati,jaga jaga, walau dia orang nampak macam baik & bukan askar tapi orang awam saja.

    Lelaki Yahudi baik dia bijak pandai & pompuan dia baik sangat la cantik muka dia & mancung pulak hidung dia, baik la kita tengok saja. Pencipta-Nya dah buat sebaik baik rupa deme tu. Generasi & sejarah dia orang memang baik 1 sudut tapi ada juga banyak buruknya, seperti dulu ni dia orang sanggup bunuh Nabi-2 (Zakaria?) yg diutus Allah kpd Bani Israel. Ate, apa nak heran askar dia orang lanyak Palestin & sukarewan bantuan kemanusian ke Gaza tu?

    Lastly, Yahudi Israel ni baik kita bunuh saja dgn apa cara sekalipun. Kecuali jumpa kat Malaysia, lain-2 tempat tak payah le kita bunuh, rogol, liwat apa apa aje le yg tak semiak..tak kena gaya kot kalo kite buat gitu. lagipun tak ada hak pulak kita nak buat gitu aku rase le, karang tak pasal pulak kena tahan lokap...hehe

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------