LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, June 10, 2010

AMNO masuk PR....

Che Det pun tak percaya seprti kata-katanya itu. Kau orang oun nak percaya ke?
Sebenarnya aku mengajak para ahli AMNO agar meninggalkan AMNO dan masuk ke PR yang mana-mana kau suka. Direct je aku cakap, aku ngajak ko masuk PR kerana pada PRU13 nanti AMNO akan hancur dan kalah ditangan PR. Dengan Pak Lah yang clean pun Be End hilang 5 negeri tolak balik satu jadi 4. Macammana pulak dengan Bijan yang didalangi oleh lakinya dapat dilihat relevan untuk masa datang. Itu bukan isu kuat pun cuma perbandingan je dengan pimpinan Pak Lah.


Banyak isu yang utama yang sangat relevan untuk mengnyahkan AMNO dari persada pemegang tampok pemerentahan negara. Dengan segala isu bobrok oleh Bini Rosmah itu rasanya adakah masih relevan AMNO untuk negara. Pastinya AMNO dan sekutu nya Be End tidak relevan bahkan tidak dapat bertahan dalam PRU13 nanti.

Jadi kenapa aku ajak ko orang keluar sekarang. Supaya dalam masa 2 tahun ini ko orang boleh membentuk satu pakatan yang boleh menjaga tembolok ko orang supaya tetap berisi walaupun AMNO telah runtuh dalam PRU13 nanti. Kalu ko orang tunggu akan keluar beramai-ramai selepas PRU13 nanti aku rasa siapa pun dari kalangan PR takkan percaya ko orang. Tambahan pula kau orang memang gerombiolan yang tidak boleh dipercayai, Kan gitu. Lagi lambat ko orang membuat keputusan untuk keluar dari AMNo lagi akan merbahayalah tembolok ko orang nanti. Jadi aku mengajak mari bersama menghapuskan penongkatan langit oleh AMNO agar tembolok ko orang dapat dijaga.

Sekarang pun yang aku tahu memang ramai yang dah tak berapa nak dapat kontrak. Aku tahu le, adik aku penyokong kuat AMNO pun dah dekat 5 bulan kontang dah kat Perak ni. Walhal persekutuan masih dioegang oleh AMNO. Kalu sekarang pun tiada jaminan bagi diri ko. Maka apa lagi yang ko boleh harapkan dari AMNO_APCO ni. Ko orang ingat boleh ke AMNO menongkat langit untuk masih menerajui Malaysia. Kalau ada ingatan ko orang begitu. Aku rasa ko orang bermimpi. Ko orang rasa adakah ko orang boleh percaya pada PERKOSA iaitu golongan utama katak-katak sedunia. Itu belum hal hantutuya, kapal selam, enjin jet, tu tanah kat Singapura, Pulau Limbang dan yang lain lain bantak woooo . Itu yang jelas yang depa buat diam diam je, yang ahli AMNO pun tak tahu, amacam. Sudah lah tu ahli AMNO rentikan le menyokong AMNO tu dah tak relevan dah.

1 comment:

  1. kan molek UMNO masuk PR... dari sebuk UMNO suh PAS masuk UMNO...

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------