LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, June 10, 2010

TEORI RAHMAN vs HIPOTESIS RAHIM

Aku minat dengan Sultan Muda Perak ni .Ampun Tuanku.

Amat pasti TEORI RAHMAN telah menjadi. Akan tetapi yang lagi amat pasti ialah selepas TEORI RAHMAN bermakna AMNO akan berkuburlah selama-lamanya seperti mana parti politik lain lain negara yang pernah memerintah dan berkubur. Pananda aras bagi berkuburnya parti AMNO yang memerintah ialah PieM nya yang terakhir iaitu Najis (selalu aku sebut Bijan tapi nak relevankan dengan N yang teakhir).


Setelah sudah TEORI RAHMAN berkubur maka lahirlah pulak berbagai teori baru. Oleh kerana aku ni Islam jadi aku minat teori bahkan aku sebut Hipotesis yang boleh dikaitkan dengan agama kita le. Tapi aku bukan suruh percaya, nama lagi Hipotesis, iaitu teori yang masih belum disahkan. Bila satu hipotesis itu disahkan barulah kita boleh namakan Teori.


Hipotesis yang baru yang aku baru dengar ialah HIPOTESIS RAHIM. Juga aku dengar ditambah lagi dengan NIR RAHIM. Jadi aku terpana pada hipotesis tambahan itu iaitu NIR. iaitu NIR sebelum RAHIM sesuai dengan sebuatan ayat paling kerap digunakan dalam Al Quran iaitu Bismillahirrahmannirrahim. Setakat ini birkan apa sahaja penialaian semua blogger tentang RAHIM tu tapi yang paling aku nak bincangkan hari ini ialah tentang siapakah orang yang dikatakan NIR tu. Terjemahan Bismillah biasanya mengunakan NIR itu dengan maksud LAGI.


Jadi watak orang ini memang sesuai dengan skrip Malaysia tu dengan istilah LAGI.


Ketika heboh dengan pemilihan untuk kepimpinan tetiba nama beliau muncul. Ketika masih lagi panas usia kepimpinan beliau. Belaiu diuji dengan rompakan kepimpinan yang sangat bersejarah dalam dunia politik Perak khasnya dan dunia Komanwel amnya. Teka la sendiri yak.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------