LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Monday, March 01, 2010

RM400 000


Wow! itu baru barang kemas yang di rompak. Itu laporan yang aku dengar dari sebuah stesen TV yang melaporkan sebuah keluarga iaitu Ketua AMNO bahagian Chergas telah di rompak di rumaahnya dan barang kemas sahaja bernilai RM 400 000. Itu baru barang kemas tak termasuk lagi barang lain. Aku salah dengar ke, so besok aku tanya kawan, dia orang kata betul RM 400 000. jadi apa yang aku dengar tidakk le salah, tapi apa yang media cetak lapor aku heran, sebab tak sama dengan apa yang aku dan kawan aku dengar. Jadi mungkinlah aku dan kawan aku ni pekak.


Tapi andaikanlah aku dan kawan aku tidak pekak. Maka RM 400 000 hanya barang kemas. Wow! Husin lempoyang tentu terkejut tu. Barang kemas sahaja banyak tu tentu barangan mereka yang lain lagi berganda. Tentu banyak sumber pendapatan Ketua AMNO Chergas tu. Aku nak masok AMNO lah macam Mantan TM1 Pulau Pinanglah. Barulah duit aku akan banyak macam segala muka AMNO-AMNO di Malayasia ni. Apa barang PKR pokai ada la!

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------