LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Friday, March 05, 2010

Ingat gugat rupanya meluat.


Aku rasa dalam situasi pembersihan sekarang ni , apa yang Be End harapkan terutama AMNO ialah agar kadar kepercayaan rakyat kepada PR khasnya PKR akan makin berkurangan. Bukti nyata ialah sessi kedua tuduhan Liwat ke atas DSAI pemimpin PKR. yang mana sessi ke 2 ini dengan harapan akan menguborkan terus PKR sebagaimana Semangat 46 dulu.


Tapi dari apa yang aku dengar dari perbualan kawan-kawan dan desas desus di kedai kopi. Tindakan para katak yang melompat satu satu, orang nampak bahawa ia adalah satu aktiviti pelompatan katak-katak terancang (PR baca pembersihan). Bahkan semakin ramai orang meluat akan program pelompatan katak-katak terancang ini. Jika selepas ini akan ada lagi para katak yang melompat maka program ini sebenarnya akan meninggikan kadar kemeluatan orang terhadap dalang (di baca AMNO @ Be End) di sebalik program pelompatan katak-katak ini.


Jadi saya menyeru dengan bersungguh-sungguh agar AMNO @Be End meneruskan program pelompatan para katak-katak bermasalah ini. Tolonglah buat denganh kadar segera koman-koman sehari satu oraekor katak. Sekurang-kurangnya DSAI tak perlu buat kerja itu dengan lembaga disiplin partinya. Ini sebenarnya membantu PKR @PR dalam proses mngnyahkan katak-katak bermasalah dan yang buta hatinya. Ambillah segla katak-katak bermasalah ini ke dalam AMNO dan Be End agar kebusukan AMNO akan semakin membusuk berulat dan bernanah. Juga agar segala pekong ini akan memakan AMNO lantas menghancur lumatkan AMNO dari dalaman. Saya juga berharap para katak ini akan ada yang manjadi talam dua muka bagi bertindak menghancurkan AMNO dari dalam. Biarlah mereka berkorban diri demi kebaikan PR

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------