LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, October 29, 2009

Memang nak bubar DUN Perak tapi..............

Tak ada tapi -tapi lagi. Sepatutnya amat jelas bahawa DUN Perak memang wajib di bubarkan. Tak ada sunat-sunat lagi dah. Mesti, confirm BUBAR. Situasi Perak ni semua orang faham memang kena bubar, kalau tak bubar lagi parah keadaannya. Yang parah tu akan bernanah. Sampai penjawat awam pun boleh mengoyakkan jubah Speaker yang benar dan semestinya benar mengikut kebenaran yang aku faham. Melainkan tak faham-faham.

Tapi persoalannya bila? Sebab kalau ikut PR dah memang akan bubar untuk serah kembali mandat kepada rakyat. Tapi Bee End ni akan bubar mengikut perhitungan deme. Pasal DUN Perak dah pegang secara salah jadi nak di buat mesti mengikut perkiraan congakan political mileage Bee End le. Jadi yang amat pasti tahun ini kot. Itu perkiraan rakyat marhaen macam aku ni.

Bubar je, kalau ikut kemenangan di Bagan Pinang macam Bee End ada kredit di situ. jadi tunggu apa lagi kalau ada lagi satu PRK nanti kot PR menang terpaksa tangguh pulak lagi. Kan naya Bee End. Tak nak naya bubar cepat, tunggu apa lagi ,takut juga ke kan dah kata rakyat kembali menyokong Bee End. kalah menang baghu semua rakyat boleh terima. Ta ada le kecoh macam sekarang ni.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------