LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, June 16, 2012

PATI: Mari mengundi PAKATAN RAKYAT

Dengan dasar PEMUTIHAN konon maka ramai PATI telah dapat diberi peluang untukmengundi. Amacam kata aku ni SPRM ada betui ka tara betui?
 Kalau betui maka anugerah ini amat berbahaya kepada PATI itu sendiri. Andai dalam pilihan raya  nanti diketahui tentu kena belankung sampai mati punya.
 Itu masa pilihanraya. Adakah sakalian PATI tahu bbahawa selama ini adakah nasib ko rang terbela di bawah kerajaan sedia ada. So adakah nasib korang akan bertambah baik jika kerajaan sedia ada ini orang pilih. Sedangkan sekarang pun korang kena macam macam. Kalau kedepan nanti ingat boleh selamat ke.

PATI sementelah ko rang ada peluang ni baik korang undi PAKATAN RAKYAT yang terdiri darpada PAS, PKR dan DAP.  Insyalalh pakatan rakyat di berperikemanusiaan dan pastinya kalian akan terbela di bawah  kami. Okey pakai saja peluang untuk mengundi itu dengan tolong memenangkan PAKATAN RAKYAT. Ingat ini sebenarnya satu peluang yang amat baik untuk berada dalam keadilan sejagat yang diwar warkan oleh PAKATAN RAKYAT. Jika lah peluang ini tidak digunakan dengan baik maka tengok le nasib korang nanti selepas PRU13.

Bagi rakan PAKATAN RAKYAT, kita sebenarnya juga mendapat peluang dengan menggalakkan PATI mengundi alang alang mereka telah diberi peluang. Mka mari kita temui mereka dan kita cadangkan saranan saya ini kepada mereka. Amacam orait tak?

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------