LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 05, 2012

Masa DAP pulak berlaku....hairan.

             Aku ingin berada di negeri yang PENGISIAN KEROHANIANNYA begini
Aku rasa sangat terkedu apabila melihat gambar dalam blog ini: sila klik (dah tengok baru boleh faham apa aku nak story ni kan.
 Ce bayangkan aku lama beno nak tengok deme buat macam tu kat negeri yang jelas diperintah oleh orang Islam yakni banyaknya kat Malaysia ni AMNO le kan. TAPI itu tidak berlaku.
Sayangnya ia hanya berlaku dala masa pemerintahan DAP .

Buat kecil kecilan tu biasa la, ni yang aku nak tengok secara besar besaran, seantero Mesia.

Jadi momokan AMNO selama ini bahawa mereka memperjuangkan Islam adalah boleh diketawakan, kerana selama ini tak mampu nak buat gitu, Jap aku nak ketawakan AMNO jap . Ha Ha Hu HU He he ( Ala Ummi Habisda ).sila klik. Bayangkan ini perempuan (eh perempuan ke) yang dijaja oleh AMNO kulu kelo.

Bahkan momokan DAP menghalang Islam adalah terbatal sekarang ( tapi aku tak nafikan ada spesis lama macam Karpal Singh dan yang sewaktu dengannya yang lalok) Tapi generasi baru banyak dah berubah.

Orang macam Karpal Singh gua pun akan lawan. Tapi setakat ni dia baru cakap je( ate peguam kan). Kalau dah bebeno dia halang Islam masa tu sendiri dia mahu ingat la.


No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------