LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, January 14, 2012

Ce jawab AMNO



Soklan satu.

Sepaktakraw kan ke permainan orang MELAYU. Apa yang hang pa buat kuntuk menunjukkan permainan ini adalah mercu tanda MELAYU bagi menaikkan nama MELAYU yang kamu dukung. dari nama Sepak RAGA dah tuko Sepak TAKRAW. Mana nama MELAYU nya.

Yang aku perati kalo tidak ada Kemnetrian Pendidikan ( cop pelajaran) mana PSM nak dapat pemain entah. Apa projek yang depa buat untuk meningkatkan permainan MELAYU ni.


Soklan dua.

Silat kan juga salah satu lambang keperwiraan MELAYU. Lama dah aku tak dengar kesah pertunjukkan silat atau pertandinga n silat kelaas dunia. Kalau lah tak ada pertandingan silat di sukan SEA harus tak mandang le silat kat dunia ni. kan tak ada pertandingan silat kat dunia ni ni, tapi berskala kecil. Sampai orang tak tau ada silat kat dunia ni.

Aku cakap di peringkat Mesia ni mana pertandingan SILAT yang dibanggakan oleh MELAYU. Kata memperjuangkan MELAYU


Respek le aku satu badan MELAYU kalau ada buat kerja berskala besar untuk memajukan dua aktiviti MELAYU kat atas tu. Tapi realitinya cakap je berdego dego tapi apoh pun tak ada.

Dua soklan tu dah la , kang aku tanya soklan 3 , kang ngobak tak leh jawab kang.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------