LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, August 28, 2010

Wahai ahli AMNO baik keluar sekarang kalau tak ....


Bayangkan dah merata alam (cop kat Mesia je) dah semua parti nampak gelombang gerakan PRUnya. Misalnya kawan aku dah beritahu mesyuarat PKR untuk PRU dari tahun lepas dah, dan la ni makin kerap.

Itu belum serangan AMNO yang diselaraskan kononnya Melayu di PR tak mahu berpadu sedangkan realitinya segala Melayu sedang meningkatkan perpaduan dalam PR dan beransur-ansur orang AMNO keluar dari Be End. Bila serangan gitu maksudnya dekat benar dah PRU.

Elok juga AMNO tak berapa nak sedar akan diri partinya, gitu, moh kita pulun hancurkan perjuangan AMNO yang amat zalim kepada bangsa Melayu khasnya Islam. AMNO masih bermimpi yang Melayu mesti bersatu di bawah ketiak perin AMNO. Sedangkan realiti yang sepatutnya berlaku kini ialah Melayu bersatu dalam PR.

Tapi dek kerana tekanan puak AMNO ni maka ramai yang masih dok menyimpan kuku dalam AMNO tu, dan bersedia nak mnghambur ke PR bila tamat riwayat AMNO nanti. Tapi aku rasa kalau gitu le ko orang, kau orang terlambat. Baik gerombolan AMNO keluar AMNO sekarang agar terus lumpuh AMNO dan spesisnya. Nanti kalau lambat kau orang juga yang menyesal. Nanti projek semua lepas dapat kat geng kami je (dibaca PR). Jadi jom kita pakat keluar.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------