LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, April 20, 2010

Komen dari blog Cina Islam.

Orang nampak macam pokok tapi rumah tu, kan baik punya idea tu.
Aku terbaca komen tanpa nama dari blog http://idhamlim.blogspot.com/ :

As'kum YB...Maklum pada DS Anwar bila ada seat PKR utk pilihanraya pastikan import org PAS jadi calon PKR ..gunakan strategi sikit utk lawan geng yahudi ni...make sure calon PAS tu tukar imej luaran sebagai org PKR..yg penting imej dlm masih PAS..takbirrr....info pada pimpinan semua...

Meh kita fikirkan bersama kerana aku juga rasa strategi ini amat baik kerana maaf le dalam hati aku bila nengok PKR tu ada rasa risau kuat dalam hati aku. maaf le kerana persepsi tu makin menebal kerana PKJR pada dasarnya adalah spesis yang lari dari AMNO tapi tak berminat nak join Islam (PAS).
Mungkin macam saya adalah hati yang suka PAS tapi kerana dengan PR saya yakin kit akan berjaya menghancurkan AMNO maka saya mengikuti perjuangan PKR.
Kalau stategi di atas digunakan harus akan membawa lebih faedah kepada barisan PR. Insyallah.

1 comment:

  1. eh boleh ke strategi bubuh ahli/tokoh PAS jadi calon PKR? Takkan mike tak ingat si juara 'kalimah Allah' Zul-f******-Noordin tu dah buat pada PAS,PKR & PR tak lame dulu ni? Bedeah aje semue ni...akta SPR pun macam haram jadah, buat le pindaan akta tak bagi sape-2 khianat jadi YB Bebas macam lompat katak, lepas menang atas tiket BN ato PR. Kroje senang macam tu pun nak teman ajo ke SPR, tolo bebeno ke deme tu?
    Ato saje tak nak buat..hehe

    Teman ingat elok le adenye baiah yg dulu tu kecoh 1Malaysia...Bagus le deme setia ato lepas jawatan buat pilihan raya lain...daripada deme khianat lompat parti...Baiah tu pernah diakui YB Khalid Samad tu, udoh cantik le tu...sape YB ato YAB rase nak khianat janji & jadi bebas (katak) pikir 10x dulu sebab kire kire dah talak 3 dgn bini denye...wohaaa...tu baru rakyat didahulukan, bukan nak isi perut sendiri (tembolok denye) saje, kan kan? Tak kire denye tu Dr. Haliluya ke Dr. Fadilah Kamsia ke...Najib pun tak boleh lompat tak pase-2...

    hehe

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------