LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, April 27, 2010

Hantu pun ada mengundi ka, ayaaaaaaa......


Hidup susah, mati pun susah. Dialog Alias Kongo dalam filem P Ramlee: Madu 3.

Hoi hantu kalau ko dah mati udah le jawab je soalan munkar nangkir tu. Yang masih sebok nak mengundi tu apa pasal.


Kawan aku pernah jadi kerani ke ketua peti undi ka. Dia ada cakap yang dia baca kad pengenalan seorang pengundi.
Saja la dia bertanya hang dok kat Kg B...nj..r ka?

Dia diam aja tak jawab.

Ko dok kat rumah mana ?Kawan aku bertanya lagi

Saya duduk di kg itu la (dengan suara dialek yang pastinya bukan Malaysia)

Kawan aku kata lagi: Aku dok kg tu tak penah nampak hang .

Dengar itu mamat tu terus lari dan blah dari situ?


Soalannya siapakah mamat itu?


2 comments:

  1. uih...dasat kawan mike tu..bukan sebarang orang boleh menyapa hantu ni? Ada darah tok bomoh kot ato pendekar kot? Selalunya orang lari bila tahu depan dia tu hantu...ni terbalik kot, hantu pulak cabut lari...Hehe

    Hantu pakai IC palsu ke, ato, pakai IC orang lain? Sapa pulak bekalkan IC tu? Kenapa kita tak buat, pakai IC khas untuk mengundi ato cara-cara lebih telus semasa buang undi? Undi pakai SMS ke ato undi on-line tak boleh ke buat? hehe

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------