LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, March 07, 2010

AMNO takuttttttttt,, ha takuuuuut.....


Aku heran la AMNO ni kalaulah apa yang mereka buat itu betul dan mereka yakin akan kebenarannya. Apa pasal takut dengan solat hajat oleh siapa pun. Dah yakin benar akan pegangan ke AMNO annya kau orang tu,patutnya dengan beraninya kau orang cabar lagi kami agar membuat solat hajat ke atas AMNO dan sewaktu dengannya khasnya para gerombiolan katak-katak.

Apara kata benar tapi takuta akan doa dari solat hajat kami bermakna kau orang pun tahu bahawa kami adalah golongan pejuang yang teraniaya, dan kaua orang pun tahu kot bahawa doa orang yang teraniaya adalah MAKBUL. Kan gitu AMNO

Tambahan pula katak terbaru ini adalah seorang anak sedara dari Mudir sebuah sekolah agama di Kuala Kangsar. Mengikut mudir ini semasa era katak-katak di Perak hari tu ada anak sedaranya yang kat Bagan Halia ke Srai ka, mengadu kat bapa saudaranya yang dia didatangi ejen AMNO yang menawarkan beliau RM 2 juta tapi masa itu belumlah beliau menerimanya mungkin takut melihat kebangkitan rakyat Perak. Akan tetapi dengarnya beliau sekarang hanya ditawarkan RM 1 juta untuk hidup menongkat langit tapi sanggup pulak menerimanya.

Tu yang orang nak bagi solat hajat kot Allah nak bagi dia insaf, atau bala , biarlah itu kerja Allah SWT kan untuk kulaan tu. Yang AMNO takut apa pasal ada kene mengena ke? Tu yang sikit seriau tu kot pasal ada udang di sebalik serai kot.

1 comment:

  1. UMNO bukan takut ape, deme takut kot bile buat solat hajat & doa tu membazirkan tenaga mase & tenage rakyat saje...hehe...Deme takut? Ishh jangan le buat lawok, deme hapah tak Allah bile rasuah ..ops! silap deme tak tawu rasuah ni, deme tawu bagi hadioh aje ato sesame deme tu kot deme hulo duwit tu dipanggei politik wang...haha

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------