LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, September 19, 2010

Pokok Vs AMNO


Pokok pun boleh dibentuk.
Tapi AMNO rasanya boleh ke dibentuk.
Yang amat pasti apa yang dibuat oleh para pencacai dan penguasa AMNO sekarang akan membuatkan AMNO akan hancur dan pupus dari politik tanahair.
Kita lihat segala fitnah jahat dari puak pencacai (cari le sendiri) puak AMNO terhadap PR pun akhir-akhir ini memakan diri.
Itu belum apa yang mereka lakukan dalam usha kononnya membangunkan negara khasnya bangsa Melayu. Lagi la meracau agendanya. Kalau agenda menggunakan seluruh akal manusia bijak pandai manusia seluruh dunia tapi tidak berpandu kepada Al Quran dan sunnah. Mintak maaf la akan hancur segala agenda akal manusia itu.
Melainkan AMNO membuat perubahan drastik dengan kembali kepada Al Quran dan Sunnah. Tapi orang yang dah biasa menggunakan akal dalam segala hal, susah hati perutnya nak menerima Al Quran dan Sunnah sebagai jawapan kepada permasalahan seluruh umat manusia maya ini. Kalau AMNO berubah berpandu kepada Al Quran dan Hadis insyallah tentu war war perpaduan akan menjadi kenyataan. Akan tetapi kerana pernah terjadi khianat dahulu, maka andai terjadi perpaduan sekali pun , pihak bukan AMNO pastinya akan mengambil sikap berhati-hati. Kecuali la puak-puak UG totok. Puak tu tak boleh pakai kerana nampak mereka dah ke hala duniawi kan kan.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------