LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, September 26, 2010

Cara AMNO tarik para katak.


Terus ke poin aje le:

1. Bawak pegi Siam selalu, buat ape aku tak tau.

2. Sesekali pegi Ke Bali, buat ape aku tak tau.

3. Kadang-kadang bawak ke negeri Cina, buat ape aku tak tau.

4. Ade juga program bawak ke Langkawi seluruh famili, buat ape aku tak tau.

Rasa-rasa mengkome, kalau kene pegi melawat selalu FREE pulak tu , amacam?

Tau tak , aku bukan cakap kosong, dulu darah daging aku menghidupkan PKR tempat aku, tetapi dah kene sogok rope tu . Habis berubah hati perutnya. Dulu dia masih kata, aku pindah ni sebab nak betuikan tong taik AMNO ni. Tapi sekarang ni dia pulak yang bergelumang habis dengan taik. bahkan dia ajak habis familinya masok AMNO.

No comments:

Post a Comment

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------