LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, July 29, 2010

Love bite 1......selingan.......Love bite 2.


Love bite 1:
Kemarin aku pergi ke Bank di pekan aku. Berdekatan denga kedai aku tu ada lah orang kampong aku kerja sebgai jurujual kat kedai di situ. Kami saling berteguran sebagaimana lumrah. Aku nampak kat tengkoknye ada tertampal 2 palster luka.
Gatal mulut aku, lantas aku bertanya kenapa tengkok tu. Luka, katanya. Kawan sebelahnya ketawa dan katanya Bedeahnya ......, lantas budak muda itu ketawa. Budak muda tu belum lah kahwin lagi. Masa kat sekolah dulu dia adalah seorang budak kelas bawahan. Rupa dia biasa aje. Lawa tak buruk pun tak juga.
Macammana dia boleh pikat wanita untuk kasi love bite kat dia.

Selingan:
Aku heran AMNO kata PAS ialah Parti Ajaran Sesat tapi tengah ni aku tengok AMNO terhegeh-hegeh mengajak Pati Ajaran Sesat tu berpadu dibawah payung Melayu. Mushkil aku.

Love bite 2:

Kat pintu pagar sekolah aku ternampak seorang budak lelaki yang hensem, Hensem tu tak aku heran sebab aku bukan Gay. Tapi sebab dia ni asyik nengok betina, mahupun perempuaan. Aku menghampiri budak hensem tu. Kamu anak sapa , dok kat mana dan tingkatan berapa. Ringkasnya: Anak Zul (bukan nama sebenar) , Senggang (bukan nama sebenar) dan Tingkatan 3 ( yang ini benar). Aku nampak kat tengkoknya love bite. Teus aku tanya direct aje. Kamu beromen dengan sapa. Ish tak Pakcik. Ish kamu tak usah tipu Pak Cik. Denga sapa kamu beromen. Tanpa dapat berselindung lagi terus dia bagi tahu nama budak perempuan tu dan bagi tahu tingakatan 2 lagi.

Cuba la kita fikirkan!


3 comments:

  1. Malaysia boleh brader...tu yg susah tu..semua boleh try, test drive, tanda, janji suka sama suka. Tak kira la dia tu hafiz ke hafizah ke pompuan pakai jubah ke burqa ke niqab ke. Ingat teman le, 60% budak pompuan akan 'merasa' nikmat 'malam pertama' sebelum umur 18. Tu baru kat pekan kite weh. Kot kat Ipoh, KL bandor besor mahu 80% dah ilang dara sebelum 17 tahun. Bravo?

    ReplyDelete
  2. ater..

    lebih kurang le iye?

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------