LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Thursday, May 13, 2010

PKR makin gawat!


Pertamanya izinkan aku gelak dulu:

KAH KAH KAH KAH

Tukar bunyi gelak pulak:

KIH KIH KIH KIH

Sudah le tu, karang orang kata gila le pulak. Sedangkan aku masih normal.
Yang berkata 3 patah perkataaan di atas tu bukan aku.
Aku sekadar N3 kan sahaja satu, cop dua kenyataan dari 2 ekor katak di TiVi 1 tadi.

Tak usah le ulas kenyataan tu cukup le rumusan dari para katakan itu
mengatakan PKR makin gawat.

Sepatutnya kalau PKR makin gawat dok diam-diam dan tunggu hingga PKR hancur.

lepas tu kan, ish bagi le aku gelak dulu:


KAH KAH KAH KAH

Tukar bunyi gelak pulak:

KIH KIH KIH KIH


Lagi satu kan elok je habis berita katak tu keluar pulak 60 orang

dari Alor Setar keluar dari parti PAS.


Ish aku dah tak tahan nak gelak dah, Ade sesiape yang boleh tolong aku.

3 comments:

  1. aku gelak sama leh?

    kahkahkahkah

    harharharussani

    ReplyDelete
  2. Bila nak ada undang-2 sekat ahli katak lompat parti yek? Susah ke nak buat?

    ReplyDelete
  3. Kita patut gelak dengan banyak perkara, baginda kan?

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------