LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 09, 2010

Baru aku tahu.


Aku terkejut blog aku dilawati sampai 200 orang lebih pada hari semalam. Kemudian aku perhatikan masih ramai melawat blog aku pagi tadi. Kemudia aku ubah sikit blog aku iaitu aku buangkan gambar power tu.

Kesimpulannya aku dapati blog aku dilawati mengejut ramai bagi aku le, sebab blog aku n i bukan le ramai sangat pelawatnya. jadi rupanya kerana gambar power tu yang menyebabkan blog aku dilawati.

Ini aku nak uji balik aku letakkan sekali gambar power tu kat blog aku, amacam agaknya ranking menaik tak, nih aku nak test.
Jadi jangan le marah yang memang nita baike melawat tu kerana informasi tetaoi terpaksa terkena ujian aku kali ni , maaf ye.

4 comments:

  1. Kan aku dah cakap, bukan sebab isu power tapi sebab gambar power. Semalan dilawati lebih 300 , lani lebih 100. Blog aku kan cikai je, tak seberani ISA, Aduka Taruna dll.

    ReplyDelete
  2. wuiiiii.... besaunya choli!!!!! kalau techepit boleh lemas didaratan tu.....

    ReplyDelete
  3. tak payahlah letak gambar tu bro...sudah-sudahlah tu...sian kak pah

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------