LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Wednesday, January 12, 2011

Risau orang AMNO nak baca ni.....sambungannya

Orang AMNO takut gamabar ni kecuali yang kiri bawah tu..hu hu

Tak usah le teori hebat-hebat. Sebut teori mudah je. Kalau sebut teori hebat hebat tak kan dek fahamnya dek orang AMNO ni.

TEORI RODA

Jika satu kain diikat pada roda tu maka akan kelihatan kain itu sekejap di atas dan sekejap di bawah.

Ish faham ke dek orang AMNO NI apa aku cakap.

Okey sambung esok, bini dah jeling je, pase ape entah.....

Sambungan: 10.04 malam hari Rabu.

Jadi AMNO tu macam kain tu la. dah lama dah AMNO tu memerintah Mesia ni. Maknanya (aku terpaksa cakap macam ni pase orang AMNO kan reti bahasa tinggi )dah lama bebanr AMNO memerintah Mesia ni. Resam dunia takkan selamanya AMNO akan memerinah Mesia (iaitu berda di atas). Bila tiba masa dan ketikanya AMNO Mesia ni akan turun kebawah dan tidak lagi mmegang tamok pemerintahan Mesia.

Ala sejarah Tanah Melayu pun rupa tu. Mula mula Kaerajaan Melayu Melaka, lepas tu Portugis, diikuti Belada , lepas tu British sampai la ke 1957. Bermula je 1957 Kapal Layar yang memerintah lepas tu baru dacing tu yang AMNO jadi lama tu sebab berslain kulit, kalo masih kekal pakai kapal layar, agaknya dah pupus pun AMNO ni.

Jadi sekarang ni AMNO menempek di bawah Dacing dan Dacing pun dah berkarat dan dah makin rosak dan senget dan tidak menjamin keadilan lagi. Maka ketika inilah AMNO akan mula merudum dan runtuh dan akan diganti dengan sati kegasi baru yang menjanjikan keadilan untuk semua.

MORALNYA: AMNO akan tidak memrintah Mesia tak lama lagi, itu amat pasti. Kalau ada yang masih berharap AMNO akan menongkat langit bumi Mesia, berhentilah bermimpi begitu.

1 comment:

  1. http://mt.m2day.org/2008/content/view/14340/84/

    ReplyDelete

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------