LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Saturday, December 04, 2010

3 Strategi AMNO ( BN ) sebelum PRU13


Kalau saya seorang perangka strategi serangan politik AMNO. Ini lah strategi saya.

Strategi 1
Strateginya ialah sbelum ini saya telah menyusupkan berapa ekor kuda trojan dalam beberape kubu PR . Kuda ini tugasnya ialah meyakinkan para peyokong Pr setempat dan akhirnya beliau terpilih sebagai orang penting cabang, ranting tak maen le kecuali kawasan strategik.

Biasa le dalam kuda trojan itu ada diletak beberapa orang yang bekerjasama untuk tujuan itu. Bila mana masa yang sesuai nanti maka akan di lepaskan orang dalam kuda trojan nanti untuk menyerang PR. Sudah semestinya AMNO gayat melihat situasi PRU12 dan pasti pada PRU13 nanti akan banyak kuda trojan di lepaskan agar PR dilihat begitu lemah untuk menghadapi PRU13.

Maka para ahli mesti cuba menyiasat siapakah para torjan itu agar dapat ditebas sebelum PRU13. saya juga nampak bahawa DSAI dan kuncunya amat menyedari tentang kehadiran para trojan ini. Maka tindakan yang mereka buat ini ketika ini adalah untuk menyekat para trojan ini. Walaupun tindakan ini didapati tidak popular. Kalau benar ini teruskan wahai DSAI dan kuncunya. Akan tetapi jika sekadar mewaris kebobrokan AMNO ingat kami di sini ada sentiasa untuk menilainya.

Strategi 2

Akan saya sediakan beberapa orang katak yang sedia untuk melompat pada masa yang sangat sesuai. Masa ini beberapa orang ejen tentu sedang berusaha untuk menggoda beberapa orang yang di kalangan PR untuk dijadikan katak. Jika didapati katak ini begitu cekal maka pelan B nya ialah menggoda katak agar berada di situasi yang akan menyebabkan mereka akan berhadapan dengan mahkamah. Maka ini pasti akan menyebabkan mereka akan terpaksa melompat bila dicucuk ekornya nanti. Khasnya bila PRU 13 nanti agar PR kelihatan sangat lemah ketika itu.

Para penyokong PR sayugia diingatkan mesti memantau YB atau pemimpin yang kelihatan begitu lemah dan rapat dengan kalangan BN. Buatlah sesuatu dengan menyediakan bukti yang dapat menangkis serangan itu nanti. Kita tak mampu nak menuduh sesiapoa waktu ini, tapi kita boleh buat persediaaan bila melihat gelagat yang tak begitu selari dengan PR

Strategi 3.

Walaupun strategi ini dikatakan lapok akan tetapi. Ia amat berkesan apabila ia digandingkan dengan strategi 1 dan strategi 2. Bila PR kelihatan lemah maka bila dilancarkan strategi 3 iaitu pengumumamn Tv iaitu penyokong Pr keluar dari Pr akan domomokkan di kaca TV. Maka lengkaplah keprcayaan rakyat bahawa PR tak mampu kerana begitu ramai telah keuar.

Kemaskinikan senarai ahli agar kita dapat menjawab dengan segera akan kononnya penyokong yang keluar itu. Kerana selama ini penyokong yang keluar itu sebenarnya ialah bukan ahli PR sebenarnya.

3 comments:

Kan nyaman, hilang lebang libu


------------------ Funny Stuff|Funny Scraps ------------------